Information till nya medlemmar

Information till allmänheten och nya på forumet
Post Reply [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
castor
Site Admin
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Information till nya medlemmar

Post by castor » Mon Mar 06, 2017 8:09 pm

Hej och välkommen till vår lilla del av nätet.

Efter att ni registrerat er på detta forumet kommer niatt få ett mail för att själva aktivera ert konto. Om detta ej sker, kontakta admin snarast på johan@starsairsoft.se.
I samband med er aktivering kommer jag även att lägga in er i olika grupper beroende på vilka delar av forumet som ska vara synliga för er, ha dock lite tålamod då det kan ta någon dag innan jag har tid att ordna detta.

För att kunna göra detta på ett smidigt sätt behöver jag veta vem ni är, för att hjälpa mig med detta får ni gärna gå in i medlemstråden och skriva en liten presentation om er själva.
Om ni inte vill göra detta, skicka gärna ett p.m. eller mail till mig där ni skriver vem ni är och gärna hur ni hittade hit, t.ex. om ni känner någon i laget eller liknande.

Den enda delen som kommer att fortsätta vara låst är den aktuella Berget-tråden. Denna del kommer endast att låsas upp för de som ska åka med till Berget och som har köpt biljett i samma armé som laget enats om att representera.
Orsaken till detta är att vi kommer att prata om mer eller mindre hemliga saker som ej får läcka till "fiende-sidan" innan spelet går av stapeln.

Post Reply [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable